-
Infolinia przychodząca - inbound
Proces pozwalający rozszerzyć siatkę klientów przy jednoczesnej optymalizacji kosztów i czasu pracy. Dziękiwyspecjalizowanej kadrze umożliwiamy realizację projektów w wielu branżach.
-
Infolinia wychodząca - outbound
Dzięki pracy naszego Call Center możesz w łatwy sposób pozyskać nowych klientów.
-
E-mail reklamowy
Pracując na Twojej bazie klientów jesteśmy w stanie każdego z nich poinformować o zmianach jakie proponuje Twoja firma oraz za pomocą wiadomości rozbudować bazę klientów w oparciu o dostarczoną przez naszą firmę branżową bazę danych.
-
Live chat
Idealne rozwiązanie na Twoją stronę internetową, które zaoszczędzi Twój czas bo to my zajmiemy się kompleksową obsługą.
-
SMS
Poinformuj swoich klientów w najbardziej efektywny sposób o promocjach, nowościach bądź zmianach w Twojej firmie.
-
Generowanie leadów
Zbuduj nową siatkę klientów wykorzystując do tego wszystkie możliwe formy jakie daje nasze Contact Center.
-
Rezerwacje terminów
Brak czasu na planowanie kalendarza? Powierz go nam, a my zajmiemy się nim od planowania po każdorazowy kontakt z klientem.
-
Zarządzanie należnościami
Pomożemy rozwiązać Twoje problemy z pozyskiwaniem należności, przypomnimy Twoim klientom o zbliżających się terminach płatności.